مرکز شماره ۹کانون پرورش فکری قم به نام شهیدابوالفضل بدخشان نام‌گذاری شد

همزمان با روز بزرگداشت سوم خرداد و با حضور خانواده شهید ابوالفضل بدخشان، مرکز شماره ۹کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به نام این شهید مزین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، آیین پرده‌برداری از یادمان ابوالفضل بدخشان عضوارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درسوم خرداد، باحضورخانواده این شهید والامقام، محمد غفاری سرپرست کانون استان، حامد حجتی مدیر کل اسبق کانون، اعضا ، مربیان و کارشناسان ستاد در مرکز شماره ۹ کانون در شهرک قدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از قران و سرود ملی و دعای خاصه حضرت معصومه (س)، نرگس ریش سفیدی عضو نوجوان و فعال انجمن ادبی کانون، دلنوشته ای که برای شهید بدخشان نوشته بود را خواند.

اسکندری روایتگر دفاع مقدس دراین مراسم، خاطراتی از دفاع مقدس بیان کرد وشهدا را الگوی واقعی برای نوجوانان دانست و تشریح کرد؛ از مربیان کانون درخواست دارم درکارهای فرایندی خود شهدا، مخصوصا شهدای نوجوان قم را برای نسل جدید معرفی کنند.

سپس برادر شهید نیز بیان کرد: حضور در مرکز و دیدن صندلی های رنگی من را به روزهای کودکی و حضورم با ابوالفضل در مرکز دورشهربرد .وی ادامه داد: ما سه برادر هم‌زمان بودیم، و برادرم ابوالفضل بزرگتر و مجتبی برادر کوچکترم به شهادت رسیدند.

در پایان این مراسم ضمن پرده‌برداری از یادمان شهید ابوالفضل بدخشان، از خانواده محترم این شهید بزرگوار نیز تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =