ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت هفته مقاومت و پیروزی در کانون سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در روزهای هفته مقاومت و پیروزی با اجرای برنامه‌های گوناگون میزبان کودکان و نوجوانان هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌‎برنامه‌های هفته‌ی مقاومت و پیروزی در مراکز فرهنگی‌هنری استان در حال برگزای است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان یک سازمان فرهنگی، در کنار فعالیت‌های گوناگون خود در حوزه‌ی کودک و نوجوان همواره وظیفه‌ی خود دانسته مخاطبان خود را با ارزش‌ها و مصداق‌های آن در جامعه آشنا سازد.
از این روی در قالب فعالیت‌هایی چون معرفی وقایع و ایام، شخصیت و... کودکان و نوجوانان در کانون با بسیاری ضرورت‌هایی که در فرهنگ‌پذیری آنان موثر است، آشنا می‌شوند.
معرفی وقایع، ایام و شخصیت نخستین فعالیت‌های مراکز برای اعضا بود که در بسیاری از مراکز به معرفی شهید محمد جهان‌آرا اختصاص داشت و در ادامه قصه‌گویی، کاردستی، مسابقه، ساخت نماهنگ، معرفی کتاب و عطر افشانی مزار شهیدان دیگر فعالیت‌هایی بود که همراه با اعضا انجام شد.
قابل ذکر است مراکز فرهنگی شماره یک، دو، سه و پنج زاهدان، شماره یک و دو خاش، زهک بمپور، یک و دو زابل، شماره دو ایرانشهر، بزمان، نیکشهر، چابهار و میرجاوه از جمله مراکزی بودند که این فعالیت را همراه با اعضا انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =