دیدار همکاران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با خانواده‌ی شهید

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: رسالت ما در قبال فرزندان شهدا، که در حساس‌ترین مرحله‌ی سن خود پدرشان آسمانی شده، مراقبت و امیدآفرینی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تعدادی از همکاران کانون استان با حضور در منزل شهید جواد شاهبازی با همسر و فرزندان این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، که به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی مقاومت و پیروزی انجام شد، مدیرکل کانون استان گفت: شهیدان والامقام ما برای حفظ مرزها و صیانت از آرمان‌های نظام جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به سنگینی و اهمیت نقش همسران شهدا گفت: رسالت همه‌ی ما در قبال فرزندان کودک و نوجوان شهدا با توجه به اینکه در حساس‌ترین دوران سنی خود، پدر گرامی‌شان آسمانی شده، مراقبت، امیدآفرینی و پرورش صحیح است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان گفت: وظیفه‌ی همه‌ی ماست تا در راه شهیدان گام برداریم و از دستاوردهای آنان پاسداری کنیم.

گفتنی است شهید شاهبازی دارای دو فرزند پسر ۴ و ۸ ساله است که در راه حفظ امنیت کشور در بهمن سال ۱۴۰۰ در کورین(سیستان و بلوچستان)، به شهادت رسیدند.

در این دیدار چند تن از همکاران و دو عضو کودک کانون نیز، به نمایندگی از سوی همکاران و اعضای کانون، حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =