افتتاحیه سه شنبه های شادابی با همکاری آبفای استان اصفهان

برنامه های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره هفت با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص بهینه سازی مصرف آب تحت عنوان سه شنبه های شادابی آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون استان در این مراسم اظهار داشت : " آب مایه حیات است " و در کتاب آسمانی ما قرآن کریم هشت آیه به طور مستقیم و شصت آیه به طور غیر مستقیم در خصوص آب و اهمیت آن و جود دارد و با تدبر در معنای قرآن  و کاربرد آن برای ارزش آب  و فرهنگ درست مصرف کردن توصیه های فراوانی شده است .
باباپور در ادامه عنوان کرد : هدف ما در کانون پرورش فکری با توجه به تفاهم نامه با آبفای استان از دوسال گذشته تاکنون و ادامه این فرایند در قالب فعالیت محور با تولید فرم و محتوا ، مفاهیم فرهنگ درست مصرف کردن آب و بهینه سازی مصرف آن را در قالب های فرهنگی ، هنری و ادبی با شاخص های مطلوب آموزش غیر مستقیم برای جامعه هدف که همان کودکان و نوجوانان هستند به بچه ها آموزش بدهیم تا آنها هم به طور کاربردی این مفاهیم ارزشمند را در زندگی روزمره خود به کار گیرند و نهادینه کنند .
 اجرای نمایش خوانی " صدای پای آب " توسط نوجوانان پسر ، قصه گویی عضو نوجوان دختر ، اجرای نمایش پانتومیم ضرب المثل ها با موضوع آب ، بحث علمی زیبا یکی از نوجوان پسر با موضوع آب و شگفتی های آن ، اجرای خوب مجری نوجوان دختر مرکز ، اجرای سرود سلام فرمانده و تقدیر از مربیان برگزیده هنری و اعضای فعال در خصوص برنامه های شادابی از برنامه های خوب مرکز شماره هفت بود .
شایان ذکر است در ابتدای برنامه اجرای خلاقانه دو عضو کودک و نوجوان پسر مرکز در خصوص قرائت قرآن کریم و تزیین آیاتی از قرآن مجید با موضوع آب ، جذابیت خاصی را در بر داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =