برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در مراکز فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر در مراکز فرهنگی و هنری استان برنامه‌های متعددی برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر در مراکز فرهنگی و هنری استان برنامه‌های متعددی برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مراکز فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سالروز آزادی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در راستای اهداف کانون و آشنایی بیشتر با این روز بزرگ تاریخی برگزار کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شهر گندمان برنامه‌ها با شعار «شهر من ای شهر پرآوای درد/ای نشان پایداری در نبرد» اجرا شدند.

در این مرکز کارگاه‌های آموزشی برگزار و یاد و خاطره شهیدان سوم خرداد این روز ماندگار در صفحه تاریخ گرامی داشته شد.

همچنین جشن الفبای کلاس‌اولی‌های مدرسه سمیه گندمان برگزار شد و اجرای سرود سلام فرمانده نیز با حضور اعضای دختر و پسر مدارس امام خمینی، سمیه، هفده شهریور و مکتب‌الزینب روستای امام قیس به همراه گلباران قبور مطهر شهدا و اهدای کتاب به اعضای مهمان روستای امام‌قیس اجرا شد.

در سالروز فتح خرمشهر مرکز مجتمع شهرکرد از اعضای این مرکز دعوت کرده و ویژه‌برنامه‌ای برگزار شد.

دعوت از آقای سعیدی‌زاده کارشناس و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری کارگاه قصه‌گویی با موضوع«آرزو در شهر خاموش» و برگزاری کارگاه‌ کاردستی با آموزش ساخت گل از برنامه‌های این مرکز بود.

برگزاری کارگاه فتورمان ادبی با موضوع کلک خونین و اجرای مسابقه یادهای ماندگار و اهدای جایزه از دیگر عناوین برنامه‌های اجرا شده در مرکز مجتمع بودند.

کتابخانه سیار روستایی کانون استان با همکاری اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان خانمیرزا ایستگاه نقاشی برگزار کردند و به خاطره‌نویسی و جمع‌خوانی کتاب در محل کتابخانه شهید کریمیان شهر آلونی پرداختتد.

در این برنامه جمعی از نوجوانان هنرمند و اهل مطالعه شهرستان و اعضای سیار روستایی به اجرای برنامه‌های طراحی و معرفی کتاب پرداختند و در پایان به آثار برتر لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شهر بن نیز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر شعرخوانی،  کتاب‌خوانی و  معرفی وقایع سوم خرداد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =