کد خبر: 315005
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
بازدید 382
جشن‌ الفبا در کانون

گروه هنری پیک امید اقدام به برگزاری جشن الفبا، جشن تکلیف، جشن پایان دوره مدارس با هدف خدمتگزاری به کودکان و نوجوانان و آموزش مفاهیم بطور غیرمستقیم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، گروه هنری پیک امید کانون استان یزد متشکل از مربیان فرهنگی و تعدادی از هنرمندان یزدی با برگزاری جشن‌های پایان‌دوره تحصیلی پیش‌دبستانی‌ها و جشن‌ الفبا برای کلاس اولی‌ها و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، لحظات خوش و مفرحی را برای بچه‌ها به ارمغان آورد.
معرفی کانون و  فعالیت‌های آن، قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم، معرفی کتاب از عمده‌ترین برنامه‌های اجرا شده پیک امید بود.

طی برگزاری این جشن‌ها بیش از ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان از برنامه‌های پیک امید بهره‌مند شدند که مورد استقبال مدارس و پیش دبستانی‌ها قرار گرفت.

گروه هنری پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با شروعی خوب در ادامه راه نیز با برنامه‌هایی شاد و متنوع قرار است در خدمت کودکان و نوجوانان استان باشد و تلاش می‌کند تا با اجراهای متناسب با مناسبت‌ها برنامه‌هایی برای بچه‌ها به روی صحنه ببرد و از این طریق بتواند از حقوق کودکان که یکی از آنها حق شادی و نشاط اجتماعی است دفاع کند. کودکان عزیز بعد از دو سال بحران کرونا بیش از همیشه نیاز به شادی و شور و هیجان دارند. پیک امید کانون تلاش دارد با اجرای چنین برنامه‌هایی خدمتگزار کودکان و نوجوانان عزیز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =