کد خبر: 316609
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰
بازدید 239
پیک امید در بهاباد

گروه هنری پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به مناسبت عید سعید غدیرخم با همکاری ادارات شهرستان بهاباد جُنگ شادی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، جشن بزرگ پیک امید به مناسبت عید سعید غدیر خم، با حضور مسئولین و خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان بهابادی، در پارک طوبی، برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.
این جشن که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد و مشارکت فرمانداری، شهرداری، بسیج هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های‌عمومی و آموزش و پرورش برگزار شد، گروه پیک امید کانون استان با برنامه‌های شاد و متنوع و با اجرای مهدی جاور و هنرنمایی مصطفی حدادی با قصه "دروغ بزرگ"، عروسک‌گردانی و صداپیشگی روح الله پوررضا، نوازندگی و خوانندگی علی فدوی، لحظات نابی را برای مردم و کودکان و نوجوانان عزیز بهابادی به ارمغان آورد.
 حضور عروسک‌های غول پیکر به سرپرستی محسن اکرمی سازنده عروسک‌ها و از مربیان کانون استان نیز،  زیبایی برنامه را دو چندان کرد.
شعرخوانی توسط دو عضو نوجوان دختر، فاطمه زنگویی و آرزو غلامی و دف نوازی ریحانه کاظمی‌پور عضو کانون پرورش فکری  بهاباد و  علیرضا خطیبی از کتابخانه عطایی از دیگر برنامه‌های اجرایی این مراسم بود در پایان نیز  ارتباط تلفنی با سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان برقرار شد. وی ضمن تبریک عید غدیر از همت و همراهی مسئولین شهرستان و مربیان مرکز بهاباد و تیم پیک امید کانون تشکر و قدردانی کرد.
این جشن با حضور علیرضا تیموری فرماندار، عباس اقبال رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد،  علیرضا کاظمی شهردار، مهدی اسماعیل‌زاده  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سکینه قیصری کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری استان و حدود دوهزار نفر از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان بهابادی برگزار شد.

      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =