بررسی راه‌کارهای جذب و نگه‌داشت زبان‌آموزان در کانون زبان سیستان و بلوچستان

مدیرکانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان، کارکنان و مدرسان این موسسه راه‌های جذب، نگه‌داشت و گسترش همکاری در این زمینه را در جلسه‌ای بررسی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکانون زبان ایران با کارکنان و مدرسان این موسسه برگزار شد.
معصومه هادی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران و نقش آنان در رشد کمی و کیفی فعالیت کانون زبان در سال گذشته گفت: با توجه به اینکه کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان، نسبت به دیگر نقاط کشور، موسسه‌ای نوپاست اما رشد ۱۳۰ درصدی تعداد زبان‌آموزان در ترم بهار ۱۴۰۱ نشانه‌ی خوبی برای روزهای روشن در آینده است.
مدیر کانون زبان ایران در این جلسه که کارکنان، مدرسان و منتخب زبان‌آموزان کانون زبان حضور داشتند، با بیان این نکته که جذب زبان‌آموزان نتیجه‌ی فعالیت صادقانه کارکنان و مدرسان است، افزود: نگهداشت آنان مرهون تلاش مدرسانی است که در زمره‌ی بهترین مدرسان در کشور هستند که این مسئله در بازخورد مثبت زبان‌آموزان و خانواده‌ها به خوبی قابل مشاهده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: زیرساخت‌ها برای گسترش فعالیت‌ها از جمله اختصاص ساختمان جدید، افزودن کلاس‌ها و جذب مدرسان توانمند فراهم شده و توفیق در این راه نیازمند همکاری همگانی و بهره‌گیری از خرد جمعی است.
هادی در پایان با اشاره به اینکه خانواده‌ها، به ویژه کودکان و نوجوانان نیازمند این آموزش‌ها هستند و تبلیغ برای شناساندن این ظرفیت به مخاطبان، یک رسالت اجتماعی است عنوان کرد: فصل تابستان در پیش است و ما باید از تمام ظرفیت‌ها برای انجام این رسالت بهره ببریم.
در ادامه کارکنان، مدرسان و زبان‌آموزان پیشنهادهای خود را ارایه کردند که مقرر شد پس از بررسی در خصوص اجرای آن برنامه‌ریزی شود.
گفتنی است در پایان از کارکنان و مدرسان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =