نقش کانون در ویژه‌برنامه سپاس آب

برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در نشستی با مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، یکشنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۱، اولین نشست هم‌اندیشی کانون استان یزد با شرکت آب منطقه‌ای در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد تشکیل شد.
در این نشست که با هدف تعامل دو سازمان مبنی بر فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و اجرای ویژه برنامه‌ای با عنوان"سپاس آب" در هفته اول تیر ماه برگزار شد، مدیرکل کانون استان یزد مسئله آب را مهمترین مسئله استان دانست و افزود: فرهنگ‌سازی باید از کودکان شروع شود.
قوامی در ادامه، ضمن گله مندی از  برخی دستگاه‌ها نسبت به بی توجهی به حوزه کودک و نوجوان، آمادگی کانون همانند سال‌های قبل را با شرکت آب منطقه‌ای اعلام کرد.
وی به تشریح برنامه‌های پیشنهادی از جمله برنامه قصه‌گویی زنده، پخش پادکست، تجلیل از مقنی‌های یزدی، معرفی شخصیت دکتر سمسار یزدی، برگزاری ایستگاه نقاشی و سفال، تور قنات‌گردی و مسابقه عکاسی آب انبارهای یزدی پرداخت، ساخت سرود و فیلم کوتاه و پویانمایی با موضوع آب از دیگر موارد پیشنهادی بود. همچنین «ادب آب» عنوان پیشنهادی این ویژه‌برنامه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح شد.


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد ضمن تشکر از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: استفاده از ظرفیت‌های کانون موجب می‌شود تا با درگیر کردن خانواده‌ها از طریق کودکان، به نتایج بهتری برسیم.
جوادیان‌زاده در ادامه خواستار همکاری کانون در طرح چهارجانبه با اداره‌کل آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و آب منطقه‌ای تحت عنوان «داناب» شد.
گفتنی است هفته اول تیر ماه به عنوان صرفه جویی در مصرف آب نام‌گذاری شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =