هم‌اندیشی اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون استان اردبیل

جلسه نهاد اقدام پژوهی کانون پرورش فکری استان اردبیل روز یکشنبه هشتم خردادماه سال ۱۴۰۱ به‌صورت مجازی با حضور اعضای این نهاد در فضای اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این نشست داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های اعضای نهاد در هدایت و نظارت بر فعالیت اقدام پژوهی مراکز، بر اهمیت پژوهش در عمل و تاثیر این فعالیت در بهبود و حل مسایل موجود اشاره و بر ضرورت تعامل و هم‌اندیشی با اقدام پژوهان، تداوم و تقویت برنامه‌های پژوهش محور تاکید کرد.

در ادامه، مریم علایی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان با ارایه‌ی گزارشی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه‌ی اقدام‎‌پژوهی، به تشریح وضعیت موجود پرداخت.

وی ارتقای سطح علمی اقدام‌پژوهان را دستور کار و اولویت برنامه‌های واحد آموزش و پژوهش استان عنوان کرد و افزود: توانمندسازی، هدایت و نظارت مستمر بر عملکرد مربیان اقدام‌پژوه صاحب اثر به‌صورت فرایندی و گام‌به‌گام در جهت پیشبرد اهداف نهاد، حائز اهمیت است.

هم‌چنین، اعضای نهاد متشکل از فتانه احمدی هادی کارشناس امور فرهنگی؛ اکرم راضی، لیلا مستعلی‌‍زاده و زهرا محیطی از مربیان مسوول مراکز، به بیان دیدگاه‌ها و ایده‌های خود در خصوص راه‌کارهای تقویت فعالیت اقدام‌پژوهی و شیوه‌های ایجاد انگیزه در مربیان جهت پرداختن به این امر مهم پرداختند.

گفتنی است در این جلسه ۲۰ طرح اقدام پژوهی و پروپوزال از مربیان اقدام پژوه کانون استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد هر یک از اعضای نهاد با گروه و مراکز تحت نظارت خود در ارتباط بوده و نسبت به پیگیری و بررسی آثار اقدام پژوهی مطابق سرفصل‌های تعیین‌شده، اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =