حضور کانونی‌های سمنان در پویش بزرگ «سلام فرمانده»

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، هم‌زمان با دهه‌ی کرامت به همخوانی سرود «سلام فرمانده» و اجرای فعالیت فرهنگی می‌پردازند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جشن آغاز دهه‌ی کرامت و هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده»، پیش از ظهر پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) در محل مصلای بزرگ سمنان، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون سمنان اظهار داشت: اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با حضور پرشور خود در این آیین، علاوه بر همخوانی سرود «سلام فرمانده» همگام با اجتماع بزرگ دهه‌ی هشتادی‌ها و نودی‌ها به برپایی غرفه‌ی فرهنگی و نقاشی روی صورت مخاطبان کودک و نوجوان خواهند پرداخت.

دبستان دخترانه شاهد سمنان
دبستان دخترانه شاهد سمنان

وی هدف از اجرای این برنامه را پرورش حس دینی، تقویت ارتباط کودکان و نوجوانان با حضرت مهدی موعود(عج) و به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه‌نودی‌ها به امام عصر(عج) برشمرد.

گفتنی است، سرود مذهبی «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» مخفف «ملت امام حسین(ع)» در لنگرود است که مقارن با سال‌روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در سال گذشته راه‌اندازی شده تا برای تربیت نسل دهه‌ی ۹۰، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =