اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو خاش(سیستان و بلوچستان) میزبان مدیرکل کانون در روز دختر بودند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو خاش مهمان اعضای این مراکز در جشن روز دختر بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون مهمان اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو خاش در روز دختر بود.

معصومه هادی در ابتدای این نشست‌های صمیمی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضا، میلاد حضرت معصومه و روز دختر را به همه‌ی دختران تبریک گفت.

مدیرکل سپس سخنان خود را با پرسشی در خصوص حضرت معصومه(س) ادامه داد و اعضای حاضر در پاسخ به این پرسش به بحث و تبادل نظر پرداختند که هادی برای تکمیل دانسته‌های آنان، دختران را به مطالعه در این خصوص دعوت کرد.

وی سپس خطاب به دختران گفت: شما از جمله مهم‌ترین دلیل‌های حضور ما در کانون هستید، به همین خاطر در برنامه ریزی‌ها به یاد شما هستیم و همواره سعی در اجرای بهترین برنامه‌ها برای شما داریم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان، با معرفی تعدادی از هنرمندان برجسته‌ی کشور که عضو کانون بوده‌اند، از اعضا خواست از برنامه‌های کانون جهت پرورش استعدادها و افزودن بر توانایی‌های خود بهره ببرند.

گفتنی است در پایان اعضا انتظارات و علاقه‌مندی‌های خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =