فیلم‌های پویانمایی کودک در مراکز کانون فرهنگی خراسان شمالی اکران می‌شود

فرهاد آقا بیگی گفت: فیلم‌های پویانمایی برگزیده کودک، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران ۱۲ خرداد ماه جاری در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثابت و سیار استان رایگان اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فرهاد آقا بیگی از اکران پویا نمایی های برگزیده در دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی همزمان با سرا سر کشور در مراکز کانون استان خبرداد.

آقا بیگی گفت :پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹:۳۰ دقیقه این پویانمایی ها برای علاقه مندان به پویا نمایی در مراکز کانون های استان اکران می شود.

او افزود : حضور برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

پویانمایی یا انیمیشن یک هنر سینمایی است که در آن تصاویر به صورت پیوسته و پشت سر هم قرار می‌گیرند. زمانی که این تصاویر با یک سرعت خاص اجرا  شوند این توهم را به وجود می‌آورند که جسم در حال حرکت است یا کارکتر زنده است. رایج‌ترین روش برای نمایش پویانمایی،  سینما یا ویدیو است و در پویانمایی‌های قدیمی انمیشن نقاشی می‌شد ولی در پویانمایی جدید بیشتر انیماتورها از رایانه برای ساخت انیمیشن استفاده می‌کنند.

خراسان شمالی ۲۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل۱۰ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار دارد که ۱۱ هزار نفر در آنها عضویت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =