روز دختر و اکران فیلم‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان کوثر به مناسبت ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س)، جشن روز دختر برگزار کردند و مخاطبان آن‌ها به تماشای فیلم‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستان کوثر جهت گرامی‌داشت ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت برای اعضا به‌خصوص دختران مرکز جشن برگزار کردند و هم‌زمان با تهران، فیلم‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون در این مراکز برای مخاطبان به نمایش درآمد.

اکرم راضی، مربی مسوول مرکز یک کانون کوثر پس از پخش فیلم‌ها برای اعضا، در مورد نقد فیلم و سبک‌های متنوع پویانمایی توضیحاتی ارایه کرده و از اعضا خواست تا در خصوص آثار هنری پخش‌شده باهم به گفت‌وگو بنشینند.

در ادامه، کلیپ «فضایل اخلاقی معصومه (س)» که توسط مربیان تهیه‌شده بود برای اعضا پخش شد و اعضا باشخصیت بزرگوار و معصوم این بانوی اسلام آشنا شدند.

زهرا نوروزی، مربی مسوول مرکز ۲ کانون کوثر نیز کتاب «کاش تو را می‌دیدم» را که در مورد زندگانی باسعادت حضرت معصومه (س) نوشته‌شده و در مرکز نیز موجود هست برای اعضا معرفی کرد.

هم‌چنین فلور طاهونی، مربی فرهنگی مرکز ۲ کانون کوثر ماجرای دیدار حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را که باعث شد این بانوی گرامی برای دیدار ایشان عازم خراسان شود را برای اعضا قصه‌گویی کرد.

در برنامه‌ای دیگر اعضای دختر با استفاده از مقوا و کاغذ رنگی کارت‌پستال درست کرده و به دوستان خود هدیه کردند.

شایان‌ذکر است، در این جشن به‌یادماندنی که با اکران فیلم‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران همراه بود، از اعضای دختر برگزیده در حوزه حجاب و عفاف، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =