کد خبر: 315314
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
بازدید 455
حضور اعضای نوجوان کانون نهاوند در مراسم جشن "دختران نهاوند"

هم‌زمان با اولین روز از دهه‌ی کرامت، و سالروز میلاد با سعادت کریمه‌ی اهل بیت، اعضای نوجوان دختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ نهاوند در مراسم جشنی که به همین مناسبت برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ نهاوند به همراه ۶۰ تن از نوجوانان دختر  این مرکز با حضور در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی روز دختر  را جشن گرفتند.
در این مراسم که با مشارکت ارگان‌های فرهنگی شهرستان نهاوند هم‌چون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان تبلیغات برگزار شد کانون پرورش فکری سهم به‌سزایی را در این جشن ایفا کرد.
اجرای چندین برنامه‌ی فرهنگی هم چون قصه‌گویی، مولودیه‌خوانی، سرود و....از جمله فعالیت‌هایی بود که با استقبال خوب حاضران روبرو شد.
در پایان این مراسم فاطمه زمانیان به تشریح فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی کانون پرداخت و از نوجوانان خواست با حضور گرم خود در مراکز کانون اوقات فراغت خود را پر کنند.
گفتنی است این مراسم در عصر روز چهارشنبه ۱۱ خردادماه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دختران نوجوان شهر نهاوند در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =