ویژه‌برنامه دختر، بهترین هدیه خدا/مرکز یک کانون اردبیل

هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «دختر، بهترین هدیه خدا» با حضور و استقبال پُررنگ مادران و اعضای دختر مرکز یک کانون پرورش فکری اردبیل و هم‌چنین اعضای کارگاه قصه‌گویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم جواد رضائیان مربی مسوول مرکز، ضمن تبریک این ایام فرخنده، از حضور فعال مادران و دختران قدردانی کرده و اظهار کرد: این برنامه در راستای تجلیل از مقام شامخ دختران و مادران و منطبق بر برنامه‌های کتاب کار مرکز در سال ۱۴۰۱ طراحی‌شده است.

به گفته‌ی رضائیان، توجه ویژه به شخصیت‌های دینی و ارایه‌ی الگوهای مناسب به نسل آینده، تلاش در جهت برگزاری برنامه‌های خانواده محور، ایجاد ارتباط مؤثر و سازنده بین اولیا و مربیان، پایدارسازی اعضا، ارج‌نهادن به روابط دوستانه، صمیمی و مهربانانه بین مادران و دختران و هم‌چنین مربیان، ازجمله اهداف این برنامه عنوان‌شده است.

براساس این خبر، در این فعالیت مادران با هدایت مربی فرهنگی، عروسک‌های پارچه‌ای و نمدی متنوعی برای دخترانشان درست کرده و به آن‌ها هدیه دادند.

هم‌زمان با عروسک‌سازی مادران نیز شعرخوانی با موضوع حضرت امام رضا(ع) از کتاب «تو بوی سیب می‌دهی» انجام شد و در ادامه اعضا اشعاری را که در کارگاه شعر و قصه حفظ کرده بودند در حضور جمع خواندند.

بیان قصه‌ی حضرت امام رضا(ع) و گنجشک در کارگاه قصه با استفاده از تصاویر طراحی‌شده، ازجمله‌ی برنامه‌ها بود که با پخش سرودهای شاد کودکانه و سرود امام رضا(ع) زینت‌بخش این مراسم شد.

در پایان ضمن پذیرایی از میهمانان، مسابقه پرتاب حلقه اجرا و اهدای عروسک‌ها توسط مادران به دختران، صحنه‌ی شاد و به‌یادماندنی را خلق کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =