جلسه توجیهی دستورالعمل کارگاه‌های تابستان در کانون سمنان

جلسه‌ی توجیهی دستورالعمل کارگاه‌های فصل تابستان ویژه مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جلسه‌ی توجیهی حق عضویت و ثبت نام کارگاه‌های حضوری و مجازی(برخط) فصل تابستان ویژه مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در قالب ویدئوکنفرانس برگزار شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون سمنان در ابتدای جلسه، ضمن تبریک فرارسیدن دهه‌ی کرامت، از هم‌دلی و هم‌راهی شایسته مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری با واحدهای کارشناسی استان و تلاش نجیبانه و خالصانه‌ی یکایک آن‌ها در اجرای فعالیت‌های مناسبتی ازجمله حماسه‌ی سوم خرداد، بزرگ‌داشت روز دختر، ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی(ره)، قیام خونین پانزده خرداد، روز پویانمایی و...، قدردانی کرد.

خدابخشی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر توجه به خانواده‌های کم‌برخوردار و مناطق محروم شهری، از مسئولان خواست تا به مطالعه‌ی دقیق شیوه‌نامه‌ی ارسالی ستاد مرکزی بپردازند و در صورت هرگونه پرسش و ابهام، قبل از هر اقدامی با معاونان فرهنگی و اداری‌مالی و یا کارشناسان مربوطه، مشورت کنند.

فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون سمنان در ادامه ضمن قدردانی از تمامی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری استان به تشریح دستورالعمل حق عضویت و کارگاه‌های کانون در سال جاری پرداخت و به پرسش‌های مسئولان پاسخ داد.

سمیه مجیدی مسئول حراست کانون سمنان در بخش پایانی این جلسه بر تفکیک جنسیت اعضا در کارگاه‌های حضوری، توجه به نوع پوشش مربیان و اعضای کودک و نوجوان، رعایت نکات ایمنی در ساختمان‌های مراکز فرهنگی‌هنری، استفاده از وسایل سرمایشی و... تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =