بازگشایی فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری در کرمانشاه

اولین فروشگاه و نمایشگاه عرضه محصول‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ و همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) و با حضور مسئولان فرهنگی بازگشایی می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) و با حضور تنی چند از مسئولان فرهنگی، فروشگاه عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر کرمانشاه بازگشایی می‌شود.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با هدف توسعه عدالت فرهنگی برای همه کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، فروشگاه و نمایشگاه تولیدهای کانون در شهر کرمانشاه بازگشایی و به بهره‌برداری می‌رسد.

خیاط‌زنجانی، همچنین، محصول‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه را شامل: کتاب، اسباب‌بازی و سرگرمی‌های سازنده، نوشت‌افزار، و... عنوان کرد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار فروشگاه کانون در شهر کرمانشاه همزمان با میلاد خجسته امام رضا(ع)، از تخفیف‌های ویژه در فروش محصول‌های این فروشگاه خبر داد و افزود: به زودی، شعبه‌های فروشگاه کانون در شهرهای مختلف استان افتتاح و آماده خدمت‌رسانی به همه علاقه‌مندان خواهد بود.

بر همین اساس، اولین فروشگاه و نمایشگاه عرضه محصول‌های کانون در شهر کرمانشاه در روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ به نشانی: کارمندان، ایستگاه دوم، جنب سینما فرهنگ، طبقه هم‌کف ساختمان کانون‌زبان بازگشایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =