کد خبر: 315457
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
بازدید 145
مهربان با طبیعت ، مهربان با زندگی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد به مناسبت هفته محیط زیست برنامه فرهنگی ، هنری " مهربان با طبیعت ، مهربان با زندگی" را با همکاری اداره محیط زیست و با هدف تاکید و فرهنگ سازی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب و نابودی آن با اجرای برنامه های متنوع اجرا نمود.

در این برنامه که بیش از ۲۵ نفر از اعضا نونهال ونونگاه حضور داشتند، در ابتدا  مژگان هادی، مربی مسئول مرکز ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکر از حضور رییس و همکاران اداره محیط زیست کتاب " دریا ، دریا " را به اعضا معرفی کرد و یکی از داستان های دریایی کتاب را با عنوان تور عروسی  قصه خوانی کرد. سپس  مجید اسکندری ریاست محترم اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد، با حضور در جمع کودکان درباره اهمیت محیط زیست و توجه مردم جهان  به حفظ و نگهداری از آن و همچنین درباره تفکیک زباله و  بازیافت برای کودکان صحبت کرد.


در ادامه اعضا حاضر در برنامه هر کدام  کلمات کلیدی را درباره محیط زیست بیان نمودند و با این کلمات بر روی برگه های رنگی دایره شکل جمله ای را ساخته و جمله ی خود را نقاشی کردند و دایره ای رنگی را بر روی تنه ی درختی که بر روی پانل طراحی شده بود نصب کرده و چتری زیبا برای درخت ایجاد کردند. 
در پایان برنامه ریاست محیط زیست شهرستان اسدآباد با اهدا هدایایی از همه اعضا خلاق و کوشا کانون تقدیر نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =