برگزاری جشن‌های دهه‌ی کرامت و میلاد امام رضا(ع) در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و خاطره انگیز جشن‌های «دهه‌ی کرامت» و میلاد امام مهربانی‌ها را برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی «دهه‌ی کرامت» و روز تولد امام رضا(ع) را جشن گرفتند.

اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، که پیش از این جشن‌های میلاد حضرت معصومه و روز دختر را برگزار کرده بودند، در این روزها با برنامه‌هایی نظیر معرفی شخصیت و وقایع، با امام رضا(ع) و دلایل ورود ایشان به ایران بیشتر آشنا شدند.

سرود، شعر، نمایش خلاق و معرفی کتاب، دیگر فعالیت‌های فرهنگی مراکز در این روز بودند که یک‌بار دیگر اهمیت کارهای گروهی را در کانون نشان داد و شور و شوق این مشارکت در میان اعضا به خوبی دیده شد.

برپایی کارگاه‌های کاردستی و نقاشی و برگزاری مسابقه دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان بود. مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک ایرانشهر، شماره یک، دو و سه زاهدان، بمپور، چابهار، شماره یک و دو خاش، سراوان، دلگان، سیار روستایی و شهری زاهدان و میرجاوه از جمله مراکزی بودند که با برگزاری جشن، روز میلاد امام رضا(ع) را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =