پرورش صحیح استعدادهای کودکان در گرو تقویت کمی و کیفی فعالیت ها و امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

معصومه هادی: پرورش صحیح و اصولی کودکان و نوجوانان و استعدادهای آنان در صورتی امکان‌پذیر است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از لحاظ کمی و کیفی فعالیت‌ها و بروز رسانی امکانات تقویت شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیران کل کانون و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این جلسه با ارایه‌ی گزارشی از شرح وظایف کانون، مراکز فرهنگی‌هنری و گستردگی آن در سراسر استان، گفت: استعدادهای درخشان فراوانی داریم که در صورت فراهم‌شدن زمینه‌ی گسترش فعالیت‌ها و فراهم ساختن امکانات، می‌توانیم به تعداد بیشتری از فرزندان استان، خدمت‌رسانی کنیم.

مدیرکل کانون در ادامه در خصوص چگونگی تخصیص اعتبار به مراکز فرهنگی‌هنری و لزوم توجه بیشتر به کانون، به عنوان متولی تخصصی حوزه‌ی کودک و نوجوان، توضیحاتی ارایه داد و افزود: پرورش صحیح و اصولی کودکان و نوجوانان و استعدادهای آنان در صورتی امکان‌پذیر است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به جهت کیفی و کمی تقویت شود.

وی هم‌چنین به بخشی از تلاش‌هایی که در زمینه‌ی جذب اعتبارات، صورت گرفته اشاره کرد و گفت: همکاران ما پیوسته در حال انجام رسالت خود هستند که افتخارآفرینی کودکان و نوجوانان برای استان حاصل بخشی از این تلاش‌هاست.

در ادامه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در خصوص اعتبارات بخش‌های مختلف در آموزش و پرورش توضیحاتی ارایه داد و از لزوم افزایش سرانه‌ی آموزشی استان سخن گفت.

میثم لکزایی هم‌چنین در بخشی از سخنان خود با بیان این نکته که بودجه‌ی فعالیت‌های فرهنگی باید افزایش یابد، به نقش کانون پرورش فکری در زمینه‌ی کمک به ارتقای سطح فرهنگ جامعه اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی مانع بروز بسیاری از آسیب‌هاست.

در این نشست مدیرکل نوسازی مدارس، در جهت تقویت همکاری‌ها و تجهیز مراکز کانون پرورش فکری استان، قول مساعدت داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =