حضور مربی سیار روستایی کبودرآهنگ در روستای آقداش به مناسبت «روز جهانی مبارزه با کار کودکان»

همزمان با «روز جهانی مبارزه با کار کودکان» مربی کتابخانه سیار روستایی شهرستان کبودرآهنگ در روستای آقداش با کودکان روستا به انجام فعالیت های فرهنگی پرداخت.

فرهاد مینایی مربی با سابقه کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کبودرآهنگ بیان کرد، کودکان در روستای آقداش و اکثریت روستاها در فعالیت های روزانه و فصلی در کنار خانواده خود به کارهای کشاورزی و دامداری می پردازند و کمک حال پدر و مادر خود هستند، تا ضمن یادگیری و  تجربه اندوزی فعالیت های کشاورزی و دامداری به پیشبرد کارهای خانواده نیز کمک کنند و بتوانند در آینده در کنار دانش افزایی و ادامه تحصیل خود کارآفرین نیز باشند.
مینایی در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در روستای آقداش ضمن تشریح شعار این روز  و همچنین با معرفی چند شغل من جمله: شغل کشاورزی به توضیح  مراحل کاشت و برداشت پرداخت و با انجام فعالیت های فرهنگی از قبیل؛ معرفی کتاب، روخوانی و دور خوانی، اجرای قصه گویی قصه ضامن آهو سالروز تولد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) این روز را گرامی داشت.

همچنین مینایی، تشویق کودکان و نوجوانان روستایی،مبنی بر فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی با اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان روستای آقداش در برنامه های فرهنگی خود قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =