کد خبر: 315653
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
بازدید 631
ثبت‌نام کارگاه‌های تابستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم آغاز شد

ثبت نام کارگاه های حضوری فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم  آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ثبت نام کارگاه های حضوری فصل‌تابستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم آغاز شد. ایجاد نشاط و شادابی وتقویت روحیه کودکان و نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی از بین کودکان و نوجوانان را ازجمله اهداف برگزاری فعالیت‌های ویژه تابستان است.

علاقه‌مندان به حضور در کارگاه‌های عمومی و کارگاه های تخصصی با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با ثبت نام در این کارگاه‌ها از ده‌ها عنوان دوره جذاب فرهنگی، هنری، ادبی،علمی و فناوری بهره‌مند می شوند.

فعالیت‌های عمومی مراکز فرهنگی هنری کانون شامل هشت فعالیت کتاب محور از جمله امانت کتاب، بحث کتاب، آشنائی با قرآن واحادیث، مهارت‌های خوب گفتن وخوب شنیدن و خوب گفتن(قصه گوئی)، پخش وبحث (انیمیشن / نقد فیلم ، نشریه نگاری(کاغذی/ الکترونیکی )، شناخت(سرزمین ، مفاخر،مشاغل ،وقایع) خواهد بود.

کارگاه‌های تخصصی  شامل دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.
بر اساس این خبر کارگاه‌های نوشتن خلاق، خوانش متون‌کهن، هنرهای بومی و سنتی ،خوشنویسی، سفال‌گری، لعاب سرد، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، طراحی، نمایش خلاق و بازیگری، نقالی، نجوم، رباتیک، شطرنج، زیست‌شناسی، ورکشاپ‌های علمی و... عنوان برخی از این کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره تابستان کودکان و نوجوانان است.
بر همین اساس علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا، «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و بزرگسال، برنامه ریزی شده است .

گفتنی است علاقه‌مندان به استفاده از خدمات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی هنری کانون دراستان قم مراجعه نمایند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =