کد خبر: 315655
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
بازدید 171
کودکان محلات کم برخوردار بوشهر به تماشای پویانمایی نشستند

پیرو برنامه ریزی صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان در محلات کم برخوردار شهر های برازجان و بوشهر، اکران پویانمایی های تولید کانون در محلات کم برخوردار بوشهر کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، پیرو برنامه ریزی صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان در محلات کم برخوردار شهر های برازجان و بوشهر، اکران پویانمایی های تولید کانون در محلات کم برخوردار بوشهر کلید خورد.

 طی این برنامه که در ادامه ی خدمات رسانی فرهنگی به مناطق مختلف شهر بوشهر و در پارک شغاب بوشهر برگزار شد ،کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار از امکانات فرهنگی نظیر نمایش فیلم برخوردار شدند.

در راستای اجرای قانون برنامه توسعه ششم در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی ،هنری و ادبی در مناطق مرزی،عشایری و حاشیه ای (سکونت گاه های غیر رسمی) ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اقدام به اجرای فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی از قبیل: اجرای قصه گویی،نمایش خلاق،کارگاه های کاردستی،هنرهای بومی و دستی،نقاشی ،پخش فیلم و پویانمایی ،کارگاه نوشتن خلاق،اجرای طرح نجوم و آسمان نمای سیار و اهدا کتاب و محصولات فرهنگی در این مناطق می کند.

شایان ذکر است این برنامه شامگاه سه شنبه ۲۴ خرداد در محل پارک شغاب شهر بوشهر که یکی از نقاط محروم شهر است برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =