مدیر کل کانون: مراکز کانون برای اوقات فراغت تابستان مهیا شده‌اند

مدیر کل کانون استان در برنامه زنده تلویزیونی گجه‌لر که با حضور جمعی از مربیان و همکاران ستادی کانون اجرا شد، از آمادگی کامل مراکز فرهنگی هنری کانون برای اوقات فراغت تابستان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این برنامه زنده تلویزیونی در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون برای اوقات فراغت فصل تابستان بحث و گفتگو شد.

علی بینش مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیر مشارکت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی هنری بر اهمیت آن در رشد و پرورش خلاقیت و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، تصریح کرد: محور فعالیت‌ها و کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون بر همین اساس طراحی شده است.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر بیماری کرونا تاکید کرد: با توجه به همین موضوع پیش بینی می‌شود استقبال از برنامه‌ها و فعالیت‌های حضوری اوقات فراغت با افزایش قابل ملاحظه‌ای از طرف خانواده‌ها همراه باشد.

در این برنامه تلویزیونی همچنین صادق شیدایی معاون فرهنگی و فاطمه زارع مسئول مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز در مورد شاخص‌ها و عناوین برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز کانون در ایام تابستان به پرسش‌های مجری برنامه پاسخ دادند.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =