اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین مراکز کانون در سال ۱۴۰۱ با مدیرکل کانون استان همدان

در واپسین روزهای پایانی فصل بهار اولین نشست هم اندیشی مسئولان مراکز ثابت سراسر استان با مدیرکل کانون در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت‌الله مدنی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولین مراکز با مدیر کل کانون در سال جدید در سالن جلسات مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آیت‌الله مدنی برگزار شد.


در این جلسه که علاوه بر مدیرکل، معاون فرهنگی، رئیس امور اداری و مالی، کارشناسان واحدها حضور داشتند بهناز ضرابی‌زاده ضمن ابراز خرسندی از دیدار جمعی و صمیمی همکاران بعد از دوسال، از کلیه‌ی مربیان مسئول مراکز به واسطه انجام فعالیت‌های متنوع و پربار در مراکز کانون تشکر و قدردانی کرد.
وی، ابراز امیدواری کرد تابستان پیش‌رو را نیز با اجرای برنامه‌های متنوع و پربار بتوانیم در ایجاد حال خوب برای کودکان و خانواده هایشان چونان همیشه موثر باشیم. ضرابی زاده خدمت کردن را به عنوان رحمتی از طرف خداوند برای برخی از بندگانش ستود و پاداش کار خوب را ثمربخشی و تاثیر گذار بودن انسان هادانست. که بهترین ثمره عمر خدمت به خلق خدا و مخصوصا کودکان و نوجوانان است.


در ادامه هر یک از همکاران به بیان مشکلات، دغدغه‌هاو پیشنهادات پیرامون کتابخانه‌های خود پرداختند.
مدیرکل کانون استان نیز با صبوری فراوان بیش از دوساعت شنوای صحبت‌های همکاران بودند.
گفتنی است عمده‌ی موارد ذکر شده توسط همکاران مشکل سامانه‌ی kpf و نرم‌افزار کتابداری بود.
بهناز ضرابی‌زاده در بخش دوم صحبت‌های خود پس از استماع دغدغه‌های همکاران با اشاره به نشست اخیر مدیران، معاونان در تهران از انتقال بعضی از مشکلات به مسئولین کشوری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که به زودی بخشی از این مشکلات حل شود.
وی هم‌چنین به برگزاری بیست‌و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد و بیان داشت: با رایزنی‌های انجام شده با اداره‌کل ارشاد اسلامی مسئولیت برنامه ریزی برای حضور تماشاخانه سیار، کمپر و شادپیمایی عروسک‌های بلند قامت به کانون پرورش فوری استان واگذار شده است و انتظار می‌رود مسئولین مراکز با تمام توان خود با گروه‌های اعزامی همکاری لازم را داشته‌باشند.


لازم به ذکر است اجرای  نمایش در تماشاخانه سیار،  کمپر و شادپیمایی عروسک‌های بلند قامت از برنامه‌های جنبی بیست‌و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است که به مدت ۶ روز  در سراسر استان به اجرای برنامه می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =