کد خبر: 315801
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
بازدید 240
اجتماع بزرگ سلام فرمانده

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم دراجتماع خانوادگی«سلام فرمانده» عصر سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ باحضور پرشکوه مردم ولایتمدار قم ومسئولین استانی در مسجد مقدس جمکران برنامه های فرهنگی وهنری اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اجتماع باشکوه " سلام فرمانده" با حضور پرشور و متراکم اقشار مختلف مردم و به خصوص نوجوانان و دهه نودی ها در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

کانون پرورش فکری  کودکان ونوجوانان استان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله کاردستی، خوشنویسی، نقاشی میزبان کودکان ونوجوانان در این اجتماع بزرگ بود.

کودکان ونوجوانان با ساخت سربند با نماد مسجد مقدس جمکران وهمچنین خوشنویسی سلام فرمانده ،لبیک یا مهدی ونقاشی پرچم ایران و...آماده حضور در این اجتماع بزرگ خانوادگی شدند. دهه نودی ها و نوجوانان قمی در این مراسم با در دست داشتن پرچم هایی در خصوص امام زمان(عج)، پرچم سه رنگ ایران و تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی با آرمان های حضرت ولی«عج» تجدید عهد کردند.

حضور پرتعداد و پرشور مردم از ملیت های مختلف با در دست داشتن پرچم کشورهای متبوع خود از جلوه های ویژه این مراسم معنوی بود.

در این 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =