سفر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مهدی علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نماینده وزیر در امور آموزش و پرورش یزد به این استان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، عصر دوشنبه 30 خرداد 1401، علی‌اکبرزاده پس از استقبال مدیرکل کانون و مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش در فرودگاه شهید صدوقی به موزه علوم طبیعی رفت و از این مجموعه منحصر به فرد بازدید کرد.
گفتنی است موزه علوم طبیعی یزد، ۴ سالن و بخش اصلی دارد که شامل زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، فیزیک و نجوم می‌شود و زیرمجموعه‌هایی از قبیل علوم و تاریخ طبیعی در بخش زمین‌شناسی، گیاه‌شناسی (۲۵۰ نمونه از گیاهان بومی و کویری) و جانورشناسی (۱۵۰ نمونه حشره، پرنده و خزنده) و آناتومی (مراحل مختلف تشکیل جنین) در بخش زیست‌شناسی، رصدخانه و افلاک‌نما در بخش نجوم، مدل‌های مختلف کار با ریاضی و رایانه در بخش فیزیک و ریاضی و کارگاه تاکسیدرمی دارد. این موزه، حدود ۳۵۰۰ مترمربع مساحت دارد و اولین موزه و مؤسسه علمی پژوهشی وابسته به آموزش‌وپرورش استان یزد محسوب می‌شود.
صبح سه‌شنبه 31 خرداد 1401، نشست شورای معاونین آموزش و پرورش با حضور مدیران‌کل و روسای نواحی، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش استان برگزارشد . در این جلسه رحیم‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش گزارشی از نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش استان ارائه نمود. در ادامه نیز معاونین و سایر مسئولین از عملکرد حوزه خود به ایراد سخن پرداختند.
 بازدید از مدرسه حاجی‌صفری با هدف بررسی چگونگی نحوه ثبت‌نام مدارس و بازدید از مرکز دارالقرآن و برنامه‌های این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =