سفر مدیرعامل کانون به جهان شهر یزد

نماینده وزیر در امور آموزش و پرورش استان یزد و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز فرهنگی، هنری کانون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به عنوان نماینده وزیر در امور آموزش و پرورش به استان یزد سفر کرده بود، از مراکز فرهنگی، هنری شماره یک یزد و مجتمع فرهنگی، هنری کانون بازدید کرد. 
مهدی علی‌اکبرزاده همچنین از مرکز تخصصی کاردستی و دست‌سازه‌های کانون، نمایشگاه نقاشی اعضا، کارگاه ادبی و نوشتن خلاق، ایکیو پارک و سرای محبت روستای مجومرد بازدید نمود.
علی‌اکبرزاده عصر روز سه شنبه ۳۱خرداد در جمع کارشناسان و مربیان مسئول و مربیان پاره‌وقت کانون حضور یافت. در این نشست ابتدا عالیه قوامی مدیرکل استان گزارشی از وضعیت کانون و استقبال خانواده‌ها از حضوری شدن فعالیت‌ها، همچنین طرح‌ها و ویژه‌برنامه‌های کانون ارائه داد، سپس مسئولین مراکز و کارشناسان به ایراد سخن پرداخته و در پایان مدیرعامل ضمن تشکر از تلاش و همت نیروهای کانون چه در دوران کرونا و چه زمان پسا کرونا نوید اتفاقاتی خوب برای کانون و همکاران پاره وقت هنری و ادبی داد.
گفتنی است پوررضوی نخستین قرآن سنگی جهان را کتابت کرده است. 

                

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =