تولید محتوای ناب و خالصانه نقشی ماندگار بر جا می‌گذارد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در نشستی با حضور نجمه‌خاتون خداترس سرپرست و زهره ده‌یادگاری کارشناس آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  ماشاالله مهرعلیزاده معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان، پورجعفری مدیر اداره فیلم و مستند و احمدی متخصص و مشاور در امور هنری و سینمایی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری بسیج سپاه ثارالله کرمان فعالیت‌های مشترک دو سازمان مرور و برای همکاری‌های بیشتر تصمیماتی گرفته شد.

بنابر این خبر، در ابتدای این نشست زهره دهیادگاری کارشناس فرهنگی و نماینده انجمن قصه‌گویی استان درباره فعالیت‌های مشترک که تاکنون انجام شده است همچون تولید مجموعه قصه‌های یاور و بزرگ‌راه، مشارکت در تولید برنامه راهیان نور مجازی و تولید محتوا برای کنگره روحانیون مدافع حرم گزارشی ارایه کرد.

این در حالی است که، نجمه خاتون خداترس با اشاره به فعالیت انجمن‌های تخصصی کانون که زمینه پرورش استعدادهای نوجوانان را در بخش‌های تخصصی فراهم می‌آورند، یکی از اهداف تشکیل این انجمن‌ها را تولید محتواهای ارزشی برای مخاطب کودک و نوجوان عنوان کرد و ادامه داد: هدف‌گذاری‌های صحیح، توجه به مسائل روز کودکان و نوجوانان، زمان‌بندی مناسب و بهره‌گیری از ایده‌ها و روش‌های بدیع و نوآورانه در تولید محتوا باید مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین افزود: با توجه به این مهم آنچه به مخاطب ارایه می شود ناب و خالصانه و اثرگذار خواهد بود و مسلما آنچه با نیت خیر و هدف پرورش فکری، دینی و ذوقی انجام گیرد در اندیشه و باورهای درونی کودکان و نوجوانان نقشی ماندگار بر جا می‌گذارد و مانع از آسیب‌های جبران‌ناپذیر آینده خواهد شد.

بر همین اساس، مهرعلیزاده بر لزوم ادامه هم‌افزایی و همکاری در تولید محتواهای فاخر بر اساس ارزش‌ها و موازین اسلامی و جهاد تبیین و احیای سنت‌ها، با توجه به تخصص و نیروی انسانی کارآمد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به ویژه در بستر مجازی تاکید کردند و در اولین گام پیشنهاد دادند در سال جدید کتاب‌خوانی محور اصلی تولیدات هنری قرار گیرد.

ایجاد اتاق فکر و برگزاری جلسات هر ماهه با حضور کارشناسان دو سازمان و تولید محتواهایی چون پادکست و کتاب‌های صوتی مناسبتی، ملی و ... از دیگر موضوعات مورد تفاهم این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =