زیبا عبدی کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزیده‌ی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شد

نمایشنامه‌ی زیبا عبدی کارشناس مسئول هنری استان همدان از بین ده اثر منتخب جشنواره بین‌المللی تئاترکودک و نوجوان استان همدان برگزیده‌ شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هیئت داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی بیست‌و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پس از داوری ۱۰ اثر راه‌یافته به دبیرخانه‌ی جشنواره، نمایشنامه‌ی زیبا عبدی با نام " سفر به شهر عروسکی" را در لیست ۳ اثر برگزیده‌ی این جشنواره قرار داد.
 داوران این بخش از جشنواره که متشکل از هنگامه مفید، احمد بیگلریان و بهرام جلالی پور از نویسندگان و کارگردانان مطرح کشور می‌باشند، ‏پس از  بررسی  و داوری،  سه اثر را بدون در نظر گرفتن اولویت به عنوان برگزیده‌ی این جشنواره انتخاب کردند. این آثار عبارتند از: سفر به شهر عروسکی اثر زیبا عبدی
گنج جهان نوشته رضا بیات
و نمایشنامه خروس شاه نوشته محمد باقر نباتی مقدم
 ‏گفتنی است آیین اختتامیه‌ی بیست و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان صبح امروز  ششم تیرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن ابن سینای شهر همدان برگزار شد.
 ‏لازم به ذکر است گروه‌های شرکت کننده در بیست و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از یکم تا ششم تیرماه به میزبانی استان همدان به اجرای ده‌ها نمایش و برنامه‌های جنبی در سراسر استان پرداختند.
 ‏
 ‏ ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =