حضور تماشاخانه‌ی سیار کانون در شهرستان بهارستان استان تهران

با شروع فصل تابستان و آغاز فعالیت‌های متعدد فرهنگی‌هنری، کانون پرورش فکری استان تهران با همکاری واحد تماشاخانه‌ی سیار کانون، در نسیم‌شهر بهارستان به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به منظور استفاده‌ی کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار از امکانات و برنامه‌های فرهنگی و هنری، کانون استان تهران با همکاری تماشاخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری و مشارکت فرمانداری شهرستان بهارستان برای کودکان و نوجوانان نسیم‌شهر بهارستان روز خاطره‌انگیزی را رقم زد.

این برنامه با عنوان "سروش شادمانی" و با حضور سیدعلی حسینی معاون اداری و مالی کانون استان تهران، طاهره بشیر کارشناس فرهنگی و مسئول ویژه‌برنامه‌های "سروش شادمانی"، لیلا شویدی مسئول تماشخانه‌ی سیار، مربیان مرکز نسیم‌شهر و حدود ۵۰۰ نفر از کودکان، نوجوانان و والدین این شهر برگزار شد.

در "سروش شادمانی" اول و در میان شور و شوق کودکان و نوجوانان، لیلا بهرامی قیصر مربی‌مسئول مرکز نسیم‌شهر به اجرای مسابقه‌ای با موضوع فرهنگ آپارتمان‌نشینی پرداخت. در پایان این بخش از برنامه به تعدادی از کودکان برنده کتاب اهدا شد.

لیلا احمدعلی‌زاده مربی فرهنگی مرکز نسیم‌شهر در بخش دوم به قصه‌گویی پرداخته و کودکان و نوجوانان را برای دقایقی وارد دنیای قصه‌ها کرد.

بخش دیگر برنامه فعالیت اوریگامی با هدایت مربیان کانونی بود که با استقبال خوب اعضا و شرکت‌کنندگان مواجه شد.

بخش پایانی سروش شادمانی شماره ۱ اجرای نمایش "رینارد روباهه" توسط گروه نمایش تماشاخنه‌ی سیار بود. «رینارد روباهه» نمایشی به نویسندگی آرتور فاکویز است که با ترجمه مریم سلطانی، کارگردانی احمد تیموری و هنرمندی سحر زینلی، سپیده زینلی، هاشم خلیلی و احمد تیموری بر روی صحنه تماشاخانه سیار اجرا می‌شود.

"سروش شادمانی" عنوان برنامه‌ای است که به تناوب در شهرهای مختلف استان تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این کاروان فرهنگی روز چهارشنبه 8 تیرماه در شهر قدس و روز جمعه 10 تیرماه در ارجمند و فیروزکوه به دیدار کودکان و نوجوانان خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =