مشارکت مربیان کانون سرخه در همایش پیاده‌روی ایرانیان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری سرخه در همایش پیاده‌روی ایرانیان طرح غدیر برای مخاطبان کودک و نوجوان فعالیت‌های فرهنگی و هنری اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، یوسف پیوندی مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرخه از مشارکت مربیان فرهنگی و هنری در همایش پیاده‌روی ایرانیان طرح غدیر و اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری در قالب قصه‌گویی، کاردستی، نقاشی و... در روز جمعه سوم تیر ۱۴۰۱، خبر داد و گفت: در این همایش که بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از مردم شهرستان سرخه به‌صورت خانوادگی و انفرادی، شرکت ‌داشتند مربیان علاوه بر اجرای فعالیت به معرفی کانون پرورش فکری و ارائه‌ی کارت عضویت پرداختند.

پیوندی، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد شور و نشاط در خانواده، توسعه‌ی فعالیت بدنی، کاهش کم‌تحرکی و گرایش به فعالیت‌های گروهی و ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی در بین مردم، عنوان و اظهار کرد: اجرای حرکات نمایشی ورزشی توسط ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی، سرودخوانی در وصف غدیر و حضرت امام علی(ع) توسط کانون آوای انتظار، انجام نرمش صبحگاهی، معرفی بازی‌های بومی و محلی، همخوانی سرود «سلام فرمانده»، برگزاری غرفه‌ی نقاشی کودک توسط مربیان کانون پرورش فکری، غرفه‌ی سلامت و صنایع دستی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

وی یادآور شد: در پایان همایش از شرکت‌کنندگان برتر مسابقات ورزشی، تجلیل شد و از سوی اداره ورزش و جوانان، تمامی شرکت‌کنندگان از تخفیف ۲۵ درصد بیمه ورزشی برخوردار شدند.

گفتنی است، همایش ملی پیاده‌روی ایرانیان طرح یادواره غدیر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از شانزدهم اردیبهشت سال جاری در سراسر کشور، آغاز شده و هجدهم آذرماه نیز به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =