فعالیت‌های کانون در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه معرفی می‌شود

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه در تاریخ دهم تیر ۱۴۰۱، فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را برای نمازگزاران معرفی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان با حضور در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با هدف معرفی فعالیت‌های کانون استان به سخنرانی خواهد پرداخت.

بر همین اساس، طی هماهنگی با بیت امام جمعه کرمانشاه، در نماز جمعه دهم تیر ۱۴۰۱، سرپرست کانون استان کرمانشاه در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه حاضر خواهد شد و در سخنانی به معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه می‌پردازد. 

در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته کرمانشاه نیز، با استقرار همکاران کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در محل برگزاری نماز عبادی‌سیاسی نماز جمعه و برپایی ایستگاه فرهنگی، فعالیت‌ها و برنامه‌های تابستانی کانون برای شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی نماز جمعه معرفی می‌شود.

همچنین، در این ایستگاه، از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برای عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ثبت‌نام به عمل می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =