امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان

مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان با موضوع برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در زمینه‌های مورد توافق تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین کانون و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان امضا شد.

در بیان هدف امضای این تفاهم‌نامه، که تا تیر ۱۴۰۲ قابل اجراست، آمده: با عنایت به رهنمودهای مقام معظّم رهبری(مدظله العالی) در موضوع مهمّ ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با توجه به لزوم فراهم کردن شرایط مطالعه، متناسب با نیازهای جامعه  به خصوص قشر کودک و نوجوان و  بسترسازی ارتقای سطح مطالعه‌ی مفید در بین کودکان و نوجوانان این تفاهم‌نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان منعقد می‌شود.

در بیان موضوع این تفاهم‌نامه به همکاری جهت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در زمینه‌های مورد توافق تفاهم‌نامه اشاره شده و در زمینه‌ی تعهدات نهاد آمده: همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی برای اعضای کودک و نوجوان، مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، همکاری در برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، استفاده از سالن‌های مطالعه‌ی نهاد کتابخانه‌ها، عضویت رایگان کودکان و... .

همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای مربیان و اعزام مدرس، همکاری در برگزاری نشست‌های کتابخوان ویژه‌ی کودکان و نوجوانان، برنامه‌ریزی جهت بازدیدهای دوره‌ای اعضای کانون از کتابخانه‌های نهاد، مشارکت در برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی، نقاشی و جمع‌خوانی کتاب ویژه‌ی کودکان و... از جمله مواردی است که در ردیف تعهدات کانون آورده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =