سفر مشاور مدیرعامل و کارشناس مکاتبه‌ای کانون کشور به سیستان و بلوچستان

مشاور مدیرعامل و کارشناس مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری و کارگاه‌های ادبی وارد سیستان و بلوچستان شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان،  مشاور مدیرعامل و کارشناس مکاتبه‌ای کانون کشور به استان سفر کردند.

در آغاز این سفر، که با هدف بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری و کارگاه‌های ادبی صورت گرفت، فروغ شایگان معاون آفرینش‌های ادبی و مشاور مدیرعامل به همراه فرزانه رحمانی کارشناس بخش مکاتبه‌ای در مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل، هیرمند و نیمروز حضور یافتند و در جلساتی با حضور همکاران این مراکز، از روند اجرای فعالیت‌های ادبی آگاهی یافتند.

در این بازدیدها، هم‌چنین همکاران با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز فوق نیز نشست‌هایی صمیمی برگزار کردند و در خصوص علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌های آنان گفت‌وگو کردند.

«جذب و پایدارسازی اعضا در مراکز کانون» و «جایگاه خلاقیت در فعالیت‌های کانون» عنوان دو نشست آموزشی بود که شایگان و رحمانی برای همکاران پیش‌بینی کرده بودند، که این مهم در مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی سیستان، در شمال استان، اجرا شد.

گفتنی است در ادامه‌ی این سفر یک هفته‌ای، همکاران مراکز فرهنگی‌هنری در مرکز و جنوب استان، میزبان بازدیدکنندگان ستاد خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =