کد خبر: 316079
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
بازدید 124
کودکان و نوجوانان ثروت های کشور اند

مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که مقارن با آغاز کارگاه های  فصل تابستان کانون استان برگزار شد،سمیه رسولی، مدیرکل کانون استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از بهبود نسبی شرایط همه گیری بیماری کرونا و بازگشت به فعالیت های حضوری، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های کانون استان در حوزه های فرهنگی ، هنری ، ادبی و خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار ارایه داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بوشهر، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اشاره به اهمیت دوران کودکی، کودکان و نوجوانان را ثروت یک کشور توصیف کرد و افزود سرمایه های یک کشور تنها منابع گسترده سرزمینی مثل نفت و گاز نیست، بلکه منابع انسانی آن سرزمین است.

آیت الله صفایی بوشهری،  کودک و نوجوان را ظرفیتی دانست که هر چه بر آن نقش کنیم ماندگار می شود.

 ایشان  پی ریزی  شخصیت را در این دوران مهم ارزیابی کرد و افزود اگر این پی ریزی  قوی باشد در دوران بزرگسالی و میانسالی هم به تبع فردی قوی و توانمند در جامعه خواهد شد.

    امام جمعه بوشهر، با اشاره به این که مخاطبان کانون نخبگان و مستعدین کودک و نوجوان هستند؛ دو نقش برای کانون قائل شد، یکی پردازش شخصیت عمومی و دیگری پردازش شخصیت تخصصی که باید افراد را با تخصص های مختلف آشنا و پرورش دهیم ، با ایفای این دو نقش شخصیت کودک و نوجوان شکل می گیرد؛ وی افزود  البته ما در خصوص بخش اول خوب کار می کنیم و کودکان و نوجوانان ما با فرهنگ و دین  پرورش می یابند.

ایشان بخش دوم را هم همپای بخش اول مهم دانستند و افزودند؛ با برنامه ریزی در این خصوص باید این قسمت را هم مورد توجه قرار دهیم و روی آن به جد کار کنیم.

  آیت الله صفایی، جامعه آینده ی ایران را جامعه ای دانش بنیان توصیف کرد و افزود ما باید کودکان امروز را به سمت این جامعه سوق دهیم.  

شایان ذکر است که این دیدار صبح دوشنبه ۱۳ تیرماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =