برگزاری جشنواره "کودک و سفال" در دومین روز از دهه‌ی امامت و ولایت

در دومین روز از جشن‌های‌دهه‌ی امامت و ولایت به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لالجین جشنواره کودک و سفال در بوستان سفال این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هم‌زمان با برگزاری جشن‌های دهه‌ی امامت و ولایت، جشنواره "کودک و سفال" در شهر جهانی سفال  لالجین برگزار شد.
 این جشنواره در ششمین سالگرد جهانی شدن شهر لالجین به همت کانون پرورش فکری و همکاری دستگاه‌هایی هم‌چون فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و اداره میراث فرهنگی این شهر در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.
 ‏جشنواره با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، 
 ‏اعضای گروه سرود نوجوانان شهر لالجین با اجرای دو سرود زیبا زینت بخش مراسم بودند، 
 ‏عروسک‌های بلندقامت و سردیس های کانون نیز در جمع کودکان لالجینی حضور یافتند و با اجرای برنامه‌ای شاد کودکان و نوجوانان را همراهی کردند.
 در ادامه  مربیان با توزیع بشقاب‌های سفالی از کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم خواستند آن‌هارا با خلاقیت و هنر خود نقاشی کنند.


 ‏در این جشنواره که با استقبال بی‌نظیر کودکان و خانوادهای شهر لالجین مواجه شد، مدیر کل کانون، شهردار، رئیس شورای شهر و تنی چند از مسئولان محلی حضور داشتند.
 ‏گفتنی است علاوه بر شهروندان لالجینی مسافرانی که از اقصی نقاط ایران اسلامی به این شهر سفر کرده بودند در این جشنواره و مسابقه‌ی نقاشی شرکت کردند.
 ‏شایان ذکر است برندگان مسابقه نقاشی پس از اتمام داوری در روز ۲۵ تیرماه هم‌زمان با اختتامیه‌ی جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =