در کانون کار بزرگی انجام می‌شود

لطف‌الله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین فعالیت و اقدامات کانون را اثرگذار و ماندگار برشمرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۱، لطف‌الله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش استان به دعوت مدیرکل کانون قزوین در نشست شورای فرهنگی کانون استان قزوین حضور پیدا کردند.

در آغاز این نشست سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ضمن تشریح عملکرد و برشماری مراکز فرهنگی و هنری و فعالیت‌های کانون در سطح استان خواستار مساعدت مسوولان استان برای افزایش شمار مراکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار برای برخورداری بیشتر کودکان و نوجوانان از کانون و راه اندازی  نخستین مرکز نجوم کودکان و نوجوانان در سطح استان شد.

تقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان  نیز با تاکید بر توسعه ارتباط بین کانون و آموزش و پرورش با هدف خدمت بیشتر به دانش‌آموزان، استفاده هر دو مجموعه از ظرفیت یکدیگر را موجب هم‌افزایی و ارتقا عملکرد دانست.

در ادامه نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که کانون کار بزرگی را برعهده دارد، بر اتکا به توانمندی‌های خود مخاطبان کانون، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و توجه به علایق به‌روز کودکان و نوجوانان برای پیشبرد بهتر امور در کانون تاکید کرد.

وی با بیان این‌که کانون باید بتواند مخاطب خود را وادار به اندیشه کند، ایجاد ذهن مولد و خلاق در کودکان و نوجوانان را از اولویت‌های سیاست‌گذاری در کانون دانست.

سیاهکلی انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در کانون را از نقاط قوت کانون دانست که در مسیر پرورش اندیشه و مهارت‌محوری در کانون موثر است.

وی در پایان درباره تامین اعتبار برای راه اندازی کتابخانه‌های سیار جدید برای کانون استان، تامین فضای اطلاع رسانی شهری و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری استان قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =