کد خبر: 316255
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
بازدید 479
حضور کانون در نمایشگاه عفاف و حجاب استان بوشهر

به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت و در پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همراهی ستاد بزرگداشت عفاف و حجاب استان بوشهر و جمعی از نهادهای فرهنگی در قالب نمایشگاهی با عنوان «گوهرشاد» ، فعالیت های فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت و در پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همراهی ستاد بزرگداشت عفاف و حجاب استان بوشهر و جمعی از نهادهای فرهنگی در قالب نمایشگاهی با عنوان «گوهرشاد» ، فعالیت های فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان ارائه می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از برگزاری نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد که در آن کودکان و نوجوانان با شرکت در کارگاه های فرهنگی هنری کانون با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا می شوند.

رسولی فعالیتهای فرهنگی را زیرساختی مهم برای فرهنگ سازی در جامعه عنوان کرد و دوران کودکی و نوجوانی را زمان طلایی برای کار فرهنگی دانست.

در این نمایشگاه که از ۲۰ لغایت ۲۳ تیرماه هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ در مدرسه تاریخی سعادت برقرار است ، کودکان و نوجوانان می توانند از کارگاه های قصه گویی، نمایش خلاق، نقاشی ویژه کودکان، طراحی ویژه نوجوانان، چهره پردازی، نقالی، نمایش فیلم، عکاسی، نمایش عروسکی و عروسک گردانی، اهدای کتاب، گفتگوی آزاد پیرامون عفاف و حجاب بهره ببرند.

برای دیدن سایر عکس ها روی همین لینک کلیک نمایید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =