گرامی‌داشت روز حجاب و عفاف در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

در روز عفاف و حجاب مراکز فرهنگی هنری سراسر استان همزمان با سراسر کشور در ویژه برنامه‌ی " زنان تمدن ساز" شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم زمان با فرارسیدن هفته حجاب و روز عفاف و حجاب مراکز فرهنگی هنری کاتون استان همدان اقدام به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی کردند.
در همدان، همکاران با حضور در پیاده‌راه بوعلی با برپایی غرفه‌های نقاشی و نمایشگاه و  فروش کتاب و محصولات فرهنگی در تجمع با شکوه زنان تمدن ساز این شهر شرکت کردند.
در این ویژه برنامه  کودکان و نوجوانان با حضور در غرفه‌ی نقاشی با موضوع عفاف و حجاب نقاشی های زیبایی را خلق کردند. 

گفتنی است در این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر شرکت کردند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد، علاوه بر شرکت در همایش بزرگ زنان تمدن ساز با برپایی غرفه‌های نقاشی و کاردستی با هدف نشر و ترویج فرهنگ حجاب و استفاده از پوشش اسلامی در خدمت ۲۰۰ نفر از  کودکان و نوجوانان به همراه والدینشان بودند.


کودکان با حضوری فعال و موثر علاوه بر کشیدن نقاشی با موضوع " چادر زیبای من" در مسابقه نوشتن یک جمله زیبا در موضوع حجاب شرکت کردند. 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر صالح آباد با دعوت از اعضا به همراه مادرانشان در کانون، از آن‌ها خواستند برای عروسک‌های خود لباس متناسب بدوزند. 
 آموزش بستن شال و روسری از دیگر برنامه‌های این روز بود. در پایان علاوه بر معرفی کتاب "فاطمه الگوی حجاب" اعضای محجبه کانون نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.


 ‏کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر فیروزان نیز با همکاری پایگاه بسیج خواهران در اجتماع بزرگ زنان تمدن ساز، اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی و سرودخوانی کردند.


  این برنامه با استقبال گرم کودکان و نوجوانان قرار گرفت.
 ‏لازم به ذکر است دیگر مراکز کانون استان با اجرای برنامه‌های متنوع  فرهنگی و هنری با موضوع عفاف و حجاب، این روز را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =