برگزاری جشن بزرگ غدیر توسط اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

در پنجمین روز از برگزاری جشن‌های دهه‌ی امامت و ولایت مراسم جشن بزرگ غدیر در محل سینما کانون همدان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم  جشن بزرگ غدیر با حضور ۲۰۰ نفراز اعضای دختر مراکز شش‌گانه شهر همدان در سالن سینما کانون این شهر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، معصومه ابراهیمی‌هژیر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر از پیروان و دوست‌داران مولا علی علیه‌السلام به عنوان بهترین مردم یاد کرد و بیان داشت شیعیان باید منش و رفتار حضرت علی (ع) را سرلوحه‌ی زندگی خود قرار دهند و به عنوان الگو در جامعه شناخته شوند. وی از کودکان و نوجوانان خواست با مطالعه‌ی کتب پیرامون زندگی امام اول مسلمین، با اخلاق و سکنات آن امام همام بیشتر آشنا شوند.


این مراسم به صورت عضو محور و توسط کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه های کانون پرورش فکری همدان برگزار شد.
ثمین بخشی عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱ همدان با قصه‌ای زیبا حاضران را با وقایع روز عید غدیر آشنا کرد.


سپس اعضای مرکز شماره ۴ همدان به اجرای نمایش رادیویی واقعه‌ی غدیر پرداختند.
در ادامه‌ی مراسم حجت‌الاسلام حسینی یکی از سادات و روحانیون شهر با اجرای چند مسابقه‌ی شاد، شور و هیجانی به این مراسم داد .
امیر علی فاضلی عضو کودک مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان به همراه سنتور نوازی پدر به خوانش شعر زیبای علی ای همای رحمت سروده شهریار  پرداخت.

اجرای سرودی زیبا توسط اعضای گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره ۴  دیگر برنامه‌ی این مراسم بود. 
 پایان بخش برنامه‌های این مراسم شعرخوانی و دکلمه خوانی توسط آرام غفوری محب عضو نوجوان  مرکز فرهنگی هنری شماره ۳بود.
شایان ذکر است این ویژه برنامه توسط اعضای مراکز شش‌گانه شهر همدان تدارک و اجرا  شده بود. به‌گونه‌ایی که علاوه بر اجرای برنامه‌ها تعدادی از کودکان و نوجوانان  نظم سالن، عکاسی و خبرنگاری این مراسم را به عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =