کد خبر: 316534
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
بازدید 130
دومین دوره از مشاعره علوی با مشارکت کانون برگزار شد

دومین دوره از مسابقات مشاعره علوی، به مناسبت عید غدیرخم به همت بنیاد بین المللی غدیر و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و دانشگاه‌های خلیج فارس و آزاد بوشهر در سالن اجتماعات دانشکده نفت دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،دومین دوره از مشاعره علوی، به مناسبت عید غدیرخم به همت بنیاد بین المللی غدیر و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و دانشگاه‌های خلیج فارس و آزاد بوشهر در سالن اجتماعات دانشکده نفت دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

بر این اساس پس از بررسی‌ها و ارزیابی های صورت گرفته از بین ۵۰ نفر داوطلب شرکت کننده، ۳ گروه ۵ نفره انتخاب شده و به مشاعره علوی راه یافتند.شرکت کنندگان از میان داوطلبان آقا و خانم بین ۱۵ تا ۲۳ سال بوده‌اند که از میان قشر دانش آموز، دانشجو و طلبه بودند و در این مسابقه به رقابت پرداختند.

در پایان مشاعره علوی، زهرا جمالی حائز رتبه اول این مسابقه، علیرضا جمالی و هادی بردستانی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و از شرکت کنندگان در این رقابت تجلیل شد.

شایان ذکر است این برنامه صبح یکشنبه 26 تیرماه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و علاقمندان ادبیات علوی در سالن دانشکده نفت دانشگاه خلیج فارس برگزار گردید.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =