کد خبر: 316564
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
بازدید 406
خوش درخشی اعضای کانون قزوین در جشنواره ملی سیمرغ سخن

هفت عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در جشنواره ملی سیمرغ سخن خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی سیمرغ سخن با معرفی هفت عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به عنوان برگزیدگان این رقابت سراسری همراه بود.

براین اساس طناز رئوفی نژاد از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری آزاده آقامیربها در بخش قصه‌گویی نوجوان این جشنواره مقام اول را به دست آورد.

زینب آخوندی عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با مربی‌گری نرگس پیله‌فروشها در همین بخش رتبه سوم را کسب کرد.

رکسانا کشاورز عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با مربی‌گری فرزانه گلدوزان و لیلا عیوض زاده در بخش قصه‌‍‌گویی به عنوان برگزیده معرفی شد و سیمرغ بلورین دریافت کرد.

آیریانا طاهرخانی عضو مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی‌گری میناعابدی در بخش قصه‌گویی کودک عنوان نفر سوم و در بخش مجری‌گری برگزیده شناخته شد و سیمرغ بلورین این جشنواره را به دست آورد.

پارسا چگینی نیز عضو همین مرکز با مربی‌گری لیلا ابراهیمی در بخش خردسال قصه‌گویی برگزیده شناخته شد.

سما ابراهیم خانی عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد با مربی گری اعظم نوری زاده نیز در بخش قصه‌گویی کودک موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

هم‌چنین رها طاهری عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان به عنوان مشاور و دبیر با این جشنواره همکاری می‌کرد.

گفتنی‌ست جشنواره  ملی سیمرغ سخن در دو بخش مجری‌گری و قصه گویی در سه رده ی سنی خردسال، کودک، نوجوان از سن ۵ تا ۱۸ سال از سراسر ایران به میزبانی شهر قزوین موسسه سیمرغ سخن برگزار شد.

آیین اختتامیه نخستین همایش ملی سیمرغ سخن با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۱۵۰ شرکت کننده از ۸۳ شهرستان کل کشور ۲۳ و ۲۴ تیرماه به مناسبت روز بزرگداشت ادبیات کودک و نوجوان در قزوین برگزار شد.

زهرا گروه ای ها مجری برگزار کننده، هدف از برگزاری این همایش را کشف استعدادهای نو در بین کودکان و نوجوانان سخنور، سخنران و علاقه مند به اجراهای صحنه ای و مجری گری در کل کشور اعلام کرد.

۱۵۰ شرکت کننده کودک و نوجوان از ۸۳ شهر کل کشور در آیین اختتامیه همایش مجری گری سیمرغ سخن استان قزوین حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =