نمایش دو اثر نقاشی اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در گالری خانه روشن کشور استرالیا

دو اثر هنری اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، برگزیده در مرحله اول نخستین جشنواره‌ی کتآب به صورت هم‌زمان در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران‌؛ در نمایشگاه «یک دنیا، دو داستان» آثار نقاشی ۲۰ کودک از دو کشور که با موضوع آب خلق شده‌اند در دو نمایشگاه به صورت هم‌زمان در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ پس از برگزاری مرحله اول نخستین جشنواره کتآب و نمایش آثار پذیرش شده کودکان و نوجوانان ایرانی در صفحه مجازی جشنواره، ایده برگزاری یک نمایشگاه مشترک با بچه‌های استرالیایی به دبیرخانه پیشنهاد شده است که با هم‌فکری و رایزنی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و موسسه فرهنگی هنری گوی خیال انگیز رویداد پیش‌گفته برنامه‌ریزی و این نمایشگاه تا ۲ مرداد ماه نیز همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ در کاخ موزه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر تهران برپاست.

بر اساس این خبر، در مرحله اول این رویداد آثار عماد یوسفی، فهیمه مزگی‌نژاد، عسل طوافی، فاطمه بهدانی، زینب نیک‌فر و عرفان غلامی از اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی به عنوان برگزیده معرفی شده است که از این بین اثر فهیمه مزگی‌نژاد عضو مرکز فرهنگی و هنر شماره سه بیرجند و عرفان غلامی ثانی عضو مرکز فرهنگی و هنری بشرویه در بین ۲۰ اثر به نمایش گذاشته شده از کودکان ونوجوانان دو کشور ایران و استرالیا در این نمایشگاه‌ها قرار دارد.

گفتنی است، جشنواره کتآب با هدف کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان، ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و آشنا ساختن بچه‌ها با موضوع آب برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =