کد خبر: 316708
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
بازدید 129
کودکان و نوجوانان بوشهری به کمک کانون به یادگیری عمیق میرسند

جلسه هم اندیشی اجرای طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق با حضور مدیرکل، معاون و کارشناسان کانون و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اداره کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، جلسه هم اندیشی اجرای طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق با حضور مدیرکل، معاون و کارشناسان کانون و کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اداره کل کانون استان برگزار شد.

در این جلسه که در راستای اجرای طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق برگزار شد، مقرر شد که دانش آموزان در مناطقی که مراکز کانون در آن دایر است با عضویت در این مراکز و شرکت در فعالیت های کتاب محور در راستای این طرح به فعالیت بپردازند، همچنین در مناطق محروم و کم برخوردار که دارای مدارس چندپایه هستند، با استفاده از ظرفیت کتابخانه پستی کانون، دانش آموزان به کتاب های کانون دسترسی پیدا کنند.

شایان ذکر است، این طرح قرار است که در راستای تقویت زبان فارسی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی در بستر شبکه شاد به صورت کشوری اجرا شود، و در قالب آن هر هفته کتاب های داستان از این طریق  به دست دانش آموزان برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =