کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی برای کشف استعدادهای فرزندان است

نماینده ولی فقیه در شهرستان نیمروز(سیستان و بلوچستان) در حاشیه‌ی برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرکز فرهنگی‌هنری این شهرستان از تاثیر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توانمندسازی فرزندان سخن گفت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نماینده‌ی ولی فقیه از مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز و کارگاه‌های در حال برگزاری آن بازدید کرد.

در جریان این بازدید حجت‌الاسلام مجتبی اشرفیان، ضمن حضور در کارگاه‌ها، از تلاش‌های همکاران کانون به سبب انجام فعالیت‌های موثر برای کودکان و نوجوانان تقدیر کرد.

وی سپس با اشاره به پویایی مربیان کانون گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی برای کشف استعدادهای فرزندان و توانمندسازی آنان است.

اشرفیان در پایان خواستار ادامه‌ی این فعالیت‌ها شد.

گفتنی است در مرکز نیمروز سه کارگاه خبرنویسی، اصول مصاحبه و سواد رسانه‌ای، به صورت رایگان، برای نوجوانان علاقه‌مند برگزار شد که در آن مخاطبان ضمن آشنایی با شغل‌های رسانه‌ای، مقدمات این مهارت‌ها را فرا گرفتند.

شرایط لازم جهت شرکت در یک نشست رسانه‌ای، مطالبه‌گری، اصول خبرنویسی و مصاحبه بخشی از سرفصل‌های این کارگاه ۳ ساعته در مرکز فرهنگی‌هنری نیمروز بود که تدریس در آن را یونس دهمرده فعال فرهنگی و نویسنده‌ی اهل زابل برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =