بازدید فرماندار و هئیت همراه از فعالیت کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فامنین

با شروع فصل تابستان و لزوم استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان، صمدجلیلوند فرماندار و یاسر نظام اسلامی بخشدار بخش پیشخور شهرستان فامنین با حضور در روستای چپقلو از روستاهای محروم شهرستان فامنین از فعالیت های کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری فامنین بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در دیداری که روز دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در حسینیه روستا چپقلو انجام شد، در ابتدا احمد عسگری مربی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین، اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری، ادبی کانون و نقش و وظایف آن در مناطق کم برخوردار را برای حاضرین تشریح کرد. 
در ادامه صمدجلیلوند ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت واحد سیار کانون پرورش فکری در مناطق روستایی خواستار تداوم این برنامه ها به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار شد.
 وی همچنین خواستار مستندسازی فعالیتها و ارائه گزارش به فرمانداری شد، تا فرمانداری نیز بتواند در مواقع لزوم حمایت و پشتیبانی لازم را از فعالیت های تخصصی کانون پرورش فکری در مناطق محروم و کم برخودار را به عمل آورد.
در پایان کودکان روستا با شرکت در کارگاه‌های قصه گویی ، روخوانی کتاب، شعرخوانی و نمایش خلاق از فعالیت‌های کانون بهره مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =