آغاز به کار رسمی کتابخانه سیار روستایی کانون در چارایماق

آغاز به کار رسمی کتابخانه سیار روستایی کانون در چارایماق تابستان خاطره انگیز را برای کودکان و نوجوانان روستاهای چارایماق رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، با شروع به کار رسمی این کتابخانه تعدادی از روستاهای شهرستان چاراویماق تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون قرار می‌گیرد.

علی بینش مدیر کل کانون استان در جلسه‌ای که به همین منظور در فرمانداری چارایماق تشکیل شد با قدردانی از بنیاد علوی که در حال حاضر به جهت محرومیت زدایی در این شهرستان مستقر است به دلیل تامین خودرو این کتابخانه سیار قدردانی کرد و در عین حال افزود مراحل تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه سیار توسط کانون صورت گرفته است.

وی در عین حال تصریح کرد: تا بیش از جذب نیروی برای این کتابخانه فعالیت‌های آن به صورت موقت و از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده اما از ابتدای هفته جاری این فعالیت‌ها به صورت دائمی و روزانه و با اجرای ده‌ها برنامه و فعالیت فرهنگی از جمله امانت کتاب اجرا خواهد شد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان چارایماق علاوه بر این کتابخانه سیار دارای یک مرکز فرهنگی و هنری ثابت نیز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =