خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیتی است برای توانمندسازی فرزندان

نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی شهرستان نیکشهر(سیستان و بلوچستان) کانون پرورش فکری را ظرفیتی برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان دانست و از خانواده‌ها خواست برای بهره‌مندی فرزندان از خدمات آن برنامه‌ریزی کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، امام جمعه‌ی نیکشهر در خطبه‌های نماز جمعه، از مجموعه‌ی کانون به دلیل خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی یعقوبی در بخشی از سخنان خود با اشاره به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مجموعه را مرکزی برای توانمندسازی فرزندان دانست و گفت: کانون ظرفیتی است که با فعالیت‌های گوناگون خود، کودکان و نوجوانان را برای آینده آماده می‌کند.

امام جمعه‌ی نیکشهر، که شناخت خوبی از کانون داشت، با نام بردن از فعالیت‌هایی نظیر قصه‌گویی، نمایش خلاق، نمایش عروسکی و... عنوان کرد: همه‌ی این فعالیت‌ها به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر پر کردن لحظه‌های ناب زندگی کودکان و نوجوانان، آموزش‌هایی، در زمینه‌های گوناگون، به آنان ارایه خواهد کرد.

نماینده‌ی ولی فقیه در این شهرستان، دارا بودن «کتابخانه‌های تخصصی» را دیگر ظرفیت قابل توجه کانون دانست و از خانواده‌ها خواست فرزندان خود را برای بهره‌مندی از این خدمات تشویق کنند.

وی در پایان از همکاران مجموعه‌ی کانون،  به سبب ارایه‌ی خدمات فرهنگی، هنری و ادبی، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =